Svar på massa komentarer

Här kommer svar på alla kommentarer som jag inte har hunnit svara på än! :D

Fanny Linsér  om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
Hejsan!
Jättebra fakta om Miley!<3 XD
Men, när kommer fortsättningen på Mileys barndom del 1 i sjätte klass?
Vill gärna att ni ska skriva en fortsättnng på den(:


Hejhej! Tack så mycket!!
Ja, jag har skrivit innan att jag tänkte göa det efter sommarlovet men jag kanske hinner göra det idag eller imorgon när Sara kommer hit till mitt landställe :D Jag ska verkligen försöka hinna eftersom att det verkar vara många som vill höra mer av det!
30 Juli, 06:43  
Carro om Can´t be tamed är en hit på Kreta:
såg eran blogg i julia tidningen , asbra blogg! ♥
för jag är en av miley absoluta största fan. :D


Tacktack! (:
29 Juli, 20:44  
Fanny Linsér   om Mileys familj:
Hejsan Sara och Rebecka.
Så bra att man inte bara får veta om Miley utan hennes familj.
Synd att det inte stod om Miley eftersom att repliken hette:
Om Miley.
Utan bara hennes medlemmar i familjen.
Iaf det var bra ändå<3 Jag skulle inte gjort bättre.
Hoppas att ni kan skriva mer om Mileys barndom del 1 i sjätte klass?(:
Det slutade ju att den elaka tjejen sa ; Gör du?
Efter att Miley sa att hon verkligen gillade sin egen outfit med jeans jacka.
Jag tror det var den elaka tjejen som sa: Gör du iaf(:
Kram.

P.S :
Jag tyckte det verkligen var konstigt att det stod
efter att den elaka tjejen sa:
Gör du? ...
Fortsättning följer, sen lite bilder och sen slut.
Aja (:
Har det bra sumbanan(:XD <3

Hej Fanny!
Ja, i fliken "Om Miley" hade vi tänkt skriva massor om Miley som t.ex. hennes familj, tidigare karriär, favoriter och så! Om ni har några tips på vad vi ska skriva om kan ni gärna säga det! :D Men vi ska försöka hinna med det nångång men det är ganska mycket som vi måste göra, men så fort vi har tid ska vi skriva mer där! :D

Ja,jag ska försöka hinna med att skriva mer om Mileys barndom! Det slutar ju så för att det ska bli lite mer spännande, för att ni ska vilja läsa mer. Och det verkar ni ju vilja! :D Men jag ska verkligen försöka hinna skriva mer idag :)
29 Juli, 20:36  
Lisa   om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
åååå mer!!!!!!!!!!!!!!! :D
jag har gSm!:D
mne min model är inte så den ska se ut det bara slits ut och aa jag kan inte choppa för det är nägot fel men jag ska få en nu dator om ..... ee typ när skolan burgar...:D <33

Japp, det ska komma mer! :D
Okej, jag och Sara använder inte gsm längre ;)
29 Juli, 20:35  
Lisa  ([email protected]) om Mate:
hej hej <333
den bliden hökst upp är det miley´s lilla syster???
Jadå, det är Mileys lillasyster Noah.
29 Juli, 20:26  
Anonym om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
Hej! Jag undrar hur ni får tag på all information?? PS: Älskar bloggen
Vi får tag på informationen genom olika sidor som t.ex. mileyworld, mileycyrus.com och mcyrus.com(spansk) ;D
Tack!
29 Juli, 20:24  
Fanny Linsér   om Gillar ni Hannah Montana??:
Grymt coola HM saker.

P.S :

Inte bara gryma HM saker utom eran blogg är också grymt coll och bra!
Nu vet jag mycket mer om Miley Cyrus tack vare er<3
Puss&kram skumbanan.
Hejhej!
Ja, visst är de!? :)

Tack så jättemkt!!
Puss å kram<3
29 Juli, 20:22  
Fanny Linsér  ([email protected]) om Can´t be tamed är en hit på Kreta:
Hejsan!<3
Det är första gången jag läser denna blogg ( jag såg ett inlägg i Julia tidningen )
Jag har bara en liten fråga om Miley Cyrus (Hoppas ni vet ett svar) :
Jo, det står i massa skvaller tidningar att Miley Cyrus har vart otrogen på scen när hon skulle sjunga cant be tamed ( Jag vet att det låter konstigt men att Miley hånglade med en annan tjej på scenen)
Jag vet inte vad jag ska tro, jag har gått omkring och tänkt på det nästan hela tiden.
Hoppas ni har ett svar.

// Från ett av de största Miley fanen.<3

Hejsan!!
Va kul att du hittade den i Julia och tack för att du har kommenterat så mkt!

Ja, så här ligger det till. När Miley framförde Cant be tamed på britain's got talent så såg det faktiskt ut som att hon kysste en tjej. Självklart jublade alla skvallertidningar av glädje! Jag har sett "kyssen" i slowmotion och tycker själv inte att det ser ut som att hon kysser tjejen. Det ser ut som att deras munnar är typ en decimeter från varandra. Sen kan man ju tro vad man vill. Ska försöka hitta den där slowmotion  videon på youtube och lägga ut den på bloggen senare :D
29 Juli, 20:12  
Carro om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
okej. :o
berätta mer.

kommentera min blogg. :D


Japp, jag ska berätta mer! :D
29 Juli, 19:58  
Josefin om Vad vill ni ha?:
Om Mileys var dag och en massa bilder.
Okej, va bra. Då vet vi :)
29 Juli, 17:24  
Evekuba  om Can´t be tamed är en hit på Kreta:
Hej! Jag lästa om eran blogg i en julia tidningn nummer 15;) Ja va i kreta oxå och dom seplade den låten hella tiden då oxå bra va?:) älskar Miley <3 Kram

Hej!
Ja, jag kan tänka mej att den spelades mycket eftersom att den ligger etta på listorna i Grekland! Men på Rhodos där jag va selades den tyvärr inte lika mycket :(
29 Juli, 16:15  
Anonym om Can´t be tamed är en hit på Kreta:
Vet ni när The last song kommer ut på film, asså så man kan hyra/köpa ? :) Vore skyst om ni kunde svara !
Heej!
Ja, The last song kommer ut på dvd och Bluray den 8 september! :D Du kan beställa den redan nu på cdon om du vill. Då brukar an oxå få den en dag tidigare!
29 Juli, 16:06  
Ebba  om Can´t be tamed är en hit på Kreta:
Gör ni gratis designs ?
Jag älskar Miley, ska börja följa bloggen nu! Såg er annons i juliatidningen!
Tipsa om min blogg, mednamnetebba.blogg.se

Ibland har vi tävlingar där man kan vinna en bloggdesign, så håll utkik efter de tävlingarna!! :D
29 Juli, 12:50  
       
jag;) om Can´t be tamed är en hit på Kreta:
hejhej:D
jag vet inte om ni har skrivit om det men om man vill se season 4 Hannah Montana forever, så kan man gå in på www.selborscoop.com
där finns också andra serier ;D


Hejhej, va bra, då vet vi! Vi kanske skriver nåt om det senare :)
29 Juli, 12:46  
Michelle<33 om Sugar Magazin-Juli nummret:
Hej! Besök gärna och kommentera i min blogg www.bomullslife.blogspot.se !
Hej! Så fort jag har lite tid över så ska jag kolla in din blogg! :D





Tack för alla underbara kommentarer, vi älskar att höra från er läsare!! :D



xoxo,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag tänkte svara på en kommentar som du har skrivit, tyvärr så har jag inte sett den förut. Det var det där inlägget när jag var ute på Erikas båt. Och du undrade hur jag känner Erika!

Svar: Jag känner henne genom cirkusen!

Vi går i samma grupp, och vi är jättebra kompisar!

Hej då!

2010-07-30 @ 11:24:48
URL: http://johannaalexis.blogg.se/
Postat av: Limpan

hej jag har lagt ut en kommentar men jag vet inte om ni har svarat på den för jag vet liksom inte hur man gör



snälla svara

2010-08-01 @ 15:49:27
URL: http://kandispolarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0