Can´t be tamed är en hit på Kreta

Hej alla underbara!
Förlåt att jag inte har bloggat på så länge men det är ju så att det är SOMMARLOV och det betyder att jag nästan aldrig är hemma. Tyvärr så har jag ju inte trådlöst internet och kan därför inte blogga när jag är bortrest. Jag skulle bara vilja tack för att ni läser bloggen även under sommaren! Jag lovar att bloggen kommer att vara ännu mera uppdaterad när hösten kommer.
Jag kan berätta att när jag var på Kreta spelades Cant´t be tamed jätteofta! Överallt!
På lördag ska jag till Rebeccas land så då får ni nog lite fler inlägg än vanligt!
Just nu lånar jag min pappas flickväns dator så jag tror inte att jag kan blogga mera idag och i morgon!


XO XO Sara

Kommentarer
Postat av: jag;)

hejhej:D

jag vet inte om ni har skrivit om det men om man vill se season 4 Hannah Montana forever, så kan man gå in på www.selborscoop.com

där finns också andra serier ;D

2010-07-29 @ 12:46:39
Postat av: Ebba

2010-07-29 @ 12:50:05
Postat av: Ebba

Gör ni gratis designs ?

Jag älskar Miley, ska börja följa bloggen nu! Såg er annons i juliatidningen!

Tipsa om min blogg, mednamnetebba.blogg.se

2010-07-29 @ 12:50:56
URL: http://mednamnetebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet ni när The last song kommer ut på film, asså så man kan hyra/köpa ? :) Vore skyst om ni kunde svara !

2010-07-29 @ 16:06:46
Postat av: Evekuba

Hej! Jag lästa om eran blogg i en julia tidningn nummer 15;) Ja va i kreta oxå och dom seplade den låten hella tiden då oxå bra va?:) älskar Miley <3 Kram

2010-07-29 @ 16:15:12
Postat av: Fanny Linsér

Hejsan!<3

Det är första gången jag läser denna blogg ( jag såg ett inlägg i Julia tidningen )

Jag har bara en liten fråga om Miley Cyrus (Hoppas ni vet ett svar) :

Jo, det står i massa skvaller tidningar att Miley Cyrus har vart otrogen på scen när hon skulle sjunga cant be tamed ( Jag vet att det låter konstigt men att Miley hånglade med en annan tjej på scenen)

Jag vet inte vad jag ska tro, jag har gått omkring och tänkt på det nästan hela tiden.

Hoppas ni har ett svar.



// Från ett av de största Miley fanen.<3

2010-07-29 @ 20:12:55
Postat av: Carro

såg eran blogg i julia tidningen , asbra blogg! ♥

för jag är en av miley absoluta största fan. :D

2010-07-29 @ 20:44:48
URL: http://myffantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0