Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS

Hejhej!!
Såg att ni ville veta lite mer om Mileys barndom. Så jag tänkte skriva om hennes barndom i olika delar. Jag börjar skriva om när hon gick i Sjätte klass för det är vad hon själv valde att bärja berätta om i sin bok Miles to go.


Mileys barndom-Del 1     SJÄTTE KLASS

När Miley skulle börja femman bodde hennes pappa i Toronto, Kanada för att han höll på att spela in TV-serien Doc. Hela Mileys familj saknade honom så mycket så hennes mamma Tish bestämde att de skulle flytta till Kanada. Mileys mamma undervisade henne hemma då och där hon bodde fanns det inga barn att leka med. Så Miley lekte med sina syskon och hade heller inget imot att umgås med sina föräldrar och deras kompisar.
När Miley skulle börja sexan flyttade de tillbaka till gården i Franklin, Tennessee. Hon skulle gå i samma skola som hon hade gjort innan så hon hade några kompisar där.
Som många kanske vet är Miley ganska pratglad och galen, vilket är roligt och bra i de flesta tillfällen. Men inte alltid... Första dagen i sexan pratade hon för mycket, som vanligt, och hennes lärare sa att om hon sa ett ord till skulle hon få kvarsittning. Miley vände sig och viskade en sak till sin kompis. "Boom! Kvarsittning" som Miley skiver i sin bok. Bra start på sexan med kvarsittning??? Nja....
Tillbaka till de där med kompisarna, efter två veckor i sexan kändes Mileys liv som vanligt och hennes gamla kompisar verkade glada att träffa henne igen. En av Miley närmare kompisar som hon kallar Rachel i Miles to go, OBS inte hennes riktiga namn, och Miley började umgås med ett gäng tjejer. De var inte de coola, men ändå det gänget som Miley ville passa in i.
Sen började alla problem... Det första som hände va bara en liten liten sak som många kanske inte skulle bry sig om, men är man knappt 11 och "ny" i skolan kommer man ihåg det vääääldigt länge. Miley och det gänget hon ville passa in i stod vid deras skåp, Miley kommer t.o.m. ihåg att det var efter en mattelektion, så sa Miley ett skämt. En av tjejerna, vi kallar henne ET för Elaka tjejen, himlade med ögonen. Det var allt som behövdes. Sen fortsatte alla tecken komma. Veckan efter när Miley la ner sin bricka vid lunch på deras bord hörde hon en suck. Några dagar senare kom hon med en ny jeansjacka och sa "Jag älskar min outfit idag". En av tjejerna sa "Gör du?"


Fortsättning kommer



Miley i sexan




Kommentarer
Postat av: mileylover!

mermermermer!!

vad heter ni på gsm så att vi kan bli vänner:?

2010-06-13 @ 11:37:44
Postat av: olivia

heeej !gjorde ni den där headen i ps ? och kan ni inte komentera min blogg lite då och då ? tacksam för svar

2010-06-13 @ 11:38:38
URL: http://baraolivias.blogg.se/
Postat av: Jessica

naaw vad bra fakta ni skrev om Miley där :)

2010-06-13 @ 21:04:42
Postat av: karin

hejhej..:)

jag har några frågor er:

1: har träffat eller sett miley i värkligheten iså fall när och var?

2:vilken låt tycker ni är bäst gjord av miley??

3:jag har hört att miley har varit med i high school musical men vem spelade hon för jag såg henne aldrig??!



ni säger ju att ni vill veta om miley...men jag skulle bara vilja ha masssssaa bilderrr!!!!:)

vi bockar och bugar för svar!!!!

2010-06-13 @ 21:09:51
Postat av: elin

sööt

2010-06-16 @ 18:07:22
Postat av: Anna-IdaLoveFoki<3

Kul, en av dom som ville veta om barndomen var jag :)

2010-06-17 @ 22:33:46
URL: http://ilovehsm.blogg.se/
Postat av: emel

hej jag undrar om du/ni kan skriva lite mera om mileys barndom

2010-07-02 @ 17:13:13
Postat av: hej du karin!

jag vill bara säga att miley var med och dansade vid poolen. jag tror(men absolut inte vet) att hon har nått gult på sig! men om du vill se henne titta nogrant i slutlåten på high school musical 2!!!

för hon dansar vid poolen.

2010-07-19 @ 11:13:30
Postat av: Lea

Hej!

Jag vill bara säga att ja hon dansade vid poolen på slutet av hsm 2 ocg hon har en grön kläning på säg med gula assoarer! :D

2010-07-26 @ 12:45:46
Postat av: Carro

okej. :o

berätta mer.



kommentera min blogg. :D

2010-07-29 @ 19:58:37
URL: http://myffantasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar hur ni får tag på all information?? PS: Älskar bloggen

2010-07-29 @ 20:24:45
Postat av: Lisa

åååå mer!!!!!!!!!!!!!!! :D

jag har gSm!:D

mne min model är inte så den ska se ut det bara slits ut och aa jag kan inte choppa för det är nägot fel men jag ska få en nu dator om ..... ee typ när skolan burgar...:D <33

2010-07-29 @ 20:35:46
Postat av: Fanny Linsér

Hejsan!

Jättebra fakta om Miley!<3 XD

Men, när kommer fortsättningen på Mileys barndom del 1 i sjätte klass?

Vill gärna att ni ska skriva en fortsättnng på den(:

2010-07-30 @ 06:43:54
Postat av: the real miley ray cyrus

ohh I love my fans and you are the best your blogg is fantastic seeee yaaaaa<33333

2010-07-30 @ 19:08:27
Postat av: Limpan

Hej jag älaskar eran blogg. Jag är ett jättestort fan till Miley. Jag har också aldeles nyss gjort en blogg med min kompis men vi vet knapt hur man gör. Hur lägger man in såna där klip från youtube och hur gör ni det där med temat.(Altså på er första sida med bilden på Miley och det där ni skrev på en lapp) Kan ni vara så snälla och hjälpa oss med att fiksa vår blogg. Min blogg heter kandispolarna.



karm från Limpan!!



Snälla svara på min kommentar.

2010-08-01 @ 13:51:27
URL: http://kandispolarna.blogg.se/
Postat av: Louise

Den var jätte bra, tur att det kommer en fortsetning sen.

P.S.En fråga:Hur ofta skikar in in ny

MILEYS BARNDOM???

2010-08-05 @ 11:15:14
Postat av: Anonym

Gud vad taskiga alla är mot miley! det var synd om henne då men de elaka ångrar sig nog...

2010-08-08 @ 22:24:07
URL: http://hamsterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0