Svar till kommentarer

Hejjj om Miley uppträder på Britain's got talent:
Viktigt! jag har en blogg men jag fattar inte hur man lägger upp själva headern. Det är väldigt viktigt och jag frågade er eftersom ni typ är dom ända bloggare som svarar på kommentarer och det är bra super bra!
Hejhej! Många har problem med headern och jag lovar att jag/vi i eftermiddag ska skriva hur man gör. Men just nu hinner jag inte, ska till skolan snart ;)
07 Juni, 21:26  
ida hyllenstrand   om Svar på kommentarer:
Hur ofta är du inne på eran eller din blogg???
Det varierar mycket men oftast flera gånger per dag! :D
07 Juni, 18:38  
the girl that love Miley   om Bilder från Mileys vecka:
hej jag fick blogg adressen genom glitter och tycker bloggen är fantastisk skulle ni kanske kunna mejla mig er adress så slipper jag ta fram tidningen?
hur gör man en blogg med sånna saker som klicka här och så.Miley kysser inte den där dansaren det är helt klart!:)

Heej!
Tack så mkt!
Jag kan skicka adressen till dig, men jag gör det i eftermiddag. Hinner som sagt var inte just nu. =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0