Bilder från Mileys vecka







XO Sara


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! jag bara älskar er blogg! Jag såg den genom tidningen Glitter. Jag undrar 2 saker först och främst 1.Hur gör man en blogg och vad går man in på? 2.Vad får ni alla bilder ifrån. Kom ihåg jag älskar er blogg!

2010-06-05 @ 13:13:23
Postat av: SMILEYCYRUSZOEY

sötis

2010-06-05 @ 19:46:33
URL: http://smileycyrusfan.blogg.se/
Postat av: the girl that love Miley

hej jag fick blogg adressen genom glitter och tycker bloggen är fantastisk skulle ni kanske kunna mejla mig er adress så slipper jag ta fram tidningen?

hur gör man en blogg med sånna saker som klicka här och så.Miley kysser inte den där dansaren det är helt klart!:)

2010-06-07 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0