Svar på kommentarer

linn om Svar på (underbar) kommentar :):
Hej!

Jag hittade er blogg via Glitter.I början var jag inte så intreserad av Miley men desto mer jag har läst er blogg desto mer gillar jag henne. jag undrar ifall ni har msn också för jag har och adda mig gärna jag heter [email protected]



Hejhej!
Va kul att du blir mer intresserad av Miley när du läser våran blogg! Vi hade tänkt att skaffa msn för bloggen men det har vi inte hunnit än. Kanske hinner nån gång i veckan men annars blir det nästa vecka för just nu har både jag å Sara fullt upp me träningar, tävling och lite andra saker :)
01 Juni, 18:29  
Anna-IdaLoveFoki<3 om Miley skriver Autografer i Portugal 30 maj:
åhh, jag vill också ha Mileys autograf!!!

Jag undrar ifall nån av er har den och om ni har den kan ni väl ta kort på den som bevis.
Snälla sej om ni har den!
Jag vill så gärna se en bild på den!
Jag ser ju en här uppe men ändå.
Tyvärr så har varken jag eller Sara hennes autograf. Ingen har träffat henne...än.... ;) Nån gång ska vi!! Annars kommer jag aldrig dö lyckligt! Hahah, skoja xD nä men vi vill verkligen jättegärna ha träffa henne, det skulle vara en dröm!!
01 Juni, 17:30  
mileylover! om Svar på (underbar) kommentar :):
hahaah:Dstrunta i dom!för att alla vi här läser en världens bästa blogg<3




Tack så jättemkt!! :D
01 Juni, 16:39  
Hanna om Svar på (underbar) kommentar :):
hej vad fin blog! jag hittade er/din hemsida i tidningen GLITTER!!


Hej, tack så mkt!! Va kul att du hitta den i tidningen, det verkar som om många gjorde det! =)
01 Juni, 15:52  
louise om Fredag den 28 maj:
vad heter hennes blogg ?? ;P


Hon har en blogg på http://mileyworld.com men det kostar pengar att bli medlem där. Men jag är det ;)







Anna-IdaLoveFoki<3 om Svar på (underbar) kommentar :):
Har ni gsm??
det har jag med!
Vilket sammanträffande!
aja, har ni elr??
NI måste inte svara för jag är ändå aldrig inne där.



Ja, båda har faktiskt gsm. Men har inte varit inne på typ 1 å ½ år xD Eller vi har varit inne å gjort lite reklam för bloggen men annars tycker vi inte att det är så roligt :P

Tack för att ni läser å tack för alla fina kommentarer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0