Fredag den 28 maj



Såhär skrev Miley i sin blogg igår:
Hey guys! Landed in Lisbon this morning and its soooo cool! I’m already having so much fun:) Make sure you check out my youtube account mcforrealzzz to see my new video that I put up. I made a little slide show from my family vacation is Cabo! Love ya! X M
X M

För er som inte förstår Engelska:
Hey guys! Landade i Lissabon i morse och det är sååå coolt! Jag har redan jätteroligt:) Se till att du kollar in mitt youtube-konto mcforrealzzz för att se min nya video som jag har lagt upp. Jag gjorde ett litet bildspel från min familj semester är Cabo! Love ya! X M
X M


XOXO Sara och Rebecca 



Kommentarer
Postat av: Ronja

Mår du bra???XDDD

2010-05-29 @ 17:47:24
URL: http://alskamei.blogg.se/
Postat av: louise

vad heter hennes blogg ?? ;P

2010-06-01 @ 15:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0