Svar på (underbar) kommentar :)

mileylover! om Miley skriver Autografer i Portugal 30 maj:
Hej jag älskar din blogg!♥jag började läsa er blogg sens ni började med den första dagen för att då sa du/ni på gsm att ni har en ny blogg som är för mileyälskare och då började ja bara besöka din blogg varje dag!och sluta inte att blogga för att då blir jag jätteledsen för att på din förra blogg så slutade du bara för att dumma komentarer!bara strunta i dom och enligt mig så är den här den bästa bloggen i hela världen hihi tänk om den blir känd "typ känd miley blogg XD"men jag älskar er blogg och jag vill oxå ha en autograf av miley >:(
hejdå!!:D

Hejhej, tack så jättemkt! När vi får sånna här kommentarer blir vi verkligen superglada och det betyder jättemkt för oss! När vi nu lägger ner så mycket tid på bloggen är det kul att veta att några läser och att få så fina beröm är det bästa som finns med att ha en blogg!
Ja, jag försöker verkligen att strunta i de som skriver dumma kommentarer. Men tyvärr, gick det för långt förra gången. Det var killar(som är helt jävla störda, jag är seriös) i min klass som fick reda på bloggen och att det var jag. De började prata om det i skolan och jag vill inte bli känd som "Hannah Montana-nörden". Jag gillar inte ens HM men eftersom att jag gillar Miley tror alla att jag gillar HM oxå. Så jag tänkte att det va bäst att börja om, och det har ju funkat, eller hur? Här har vi mkt mer läsare än förut :P
Och så tror alla i skolan att jag typ inte gillar henne så mkt längre, vilket jag faktiskt tycker är bra.

Haha, ja, det skulle vara jättekul om bloggen blev känd! Haha xD




Kommentarer
Postat av: Anna-IdaLoveFoki<3

Har ni gsm??

det har jag med!

Vilket sammanträffande!

aja, har ni elr??

NI måste inte svara för jag är ändå aldrig inne där.

2010-05-31 @ 20:11:14
URL: http://ilovehsm.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej vad fin blog! jag hittade er/din hemsida i tidningen GLITTER!!

2010-06-01 @ 15:52:02
URL: http://tuggumy.blogg.se/
Postat av: mileylover!

hahaah:Dstrunta i dom!för att alla vi här läser en världens bästa blogg<3

2010-06-01 @ 16:39:52
Postat av: linn

Hej!



Jag hittade er blogg via Glitter.I början var jag inte så intreserad av Miley men desto mer jag har läst er blogg desto mer gillar jag henne. jag undrar ifall ni har msn också för jag har och adda mig gärna jag heter [email protected]

2010-06-01 @ 18:29:42
URL: http://linnmarlene.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! sorry om jag inte har hunnit komentera er blogg! men ni ska alltid veta att jag kollar komentarerna på min blogg, så om ni vill nåt, så komentera på min blogg!<3

2010-06-08 @ 20:28:23
URL: http://emmaofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0