Svar på fler kommentarer

Limpan   om Svar på massa komentarer:
hej jag har lagt ut en kommentar men jag vet inte om ni har svarat på den för jag vet liksom inte hur man gör

snälla svara
Hej, svaret finns längre ner på det här inlägget :D
01 Augusti, 15:49  
Natassa om Våran personliga blogg:
Fin den är =)
Tack :D
01 Augusti, 15:45  
corre   om Miley auditions till Hannah Montana:
hej jag läste också om er blogg i julia ! och den super bra !! om ni går in på min ( och min kompis )blogg eller tipsar några om den så skulle vi bli över lyckliga / kram miley fan


Heej! Ja, vi ska kolla in där så fort vi har tid :D
01 Augusti, 14:22  
Maja om Miley auditions till Hannah Montana:
Jag vill bara säga att jag läste om er blogg i Julia och den är jättebra! Love Miley<3 :]
Tack så mkt!!
01 Augusti, 14:08  
Limpan   om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
Hej jag älaskar eran blogg. Jag är ett jättestort fan till Miley. Jag har också aldeles nyss gjort en blogg med min kompis men vi vet knapt hur man gör. Hur lägger man in såna där klip från youtube och hur gör ni det där med temat.(Altså på er första sida med bilden på Miley och det där ni skrev på en lapp) Kan ni vara så snälla och hjälpa oss med att fiksa vår blogg. Min blogg heter kandispolarna.

karm från Limpan!!

Snälla svara på min kommentar.
Heej! Tack så mycket :)
Ja, ibland har vi tävlingar på bloggen där man kan vinna en design så håll utkik efter de så kan du få en design av oss!
01 Augusti, 13:51  
Ebba   om Photoshoot 2006:
hur gammal är du nu då ?
Vi båda fyller 14 i år :)
01 Augusti, 13:33  
Ebba   om Jag har en fråga :):
jag tycker det är bra som det är <3
skulle ni inte kunna ha någon tävling om Miley eller så någon gång ?


Heej! Okej :)

Ja, vi tänkte precis göra en liten frågesport om Miley :D
01 Augusti, 11:01  
molly om Supersöta bilder!!:
jätte söt!!!!!!!!!
Jaa! ;)



xoxo,
Rebecca och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0