Svar på kommentarer

olivia om PÅMINNELSE:
hej igen ! jag behöver hjälp med en ny header, och kan inte ni hjälpa mig med en ??


Hejhej!! Självklart kan vi hjälpa dej me en ny header och design! Mejla oss på [email protected] :)
13 Juni, 19:49  
Vendela om PÅMINNELSE:
Jag vill nog se lite mer om hur man kan klä sig som miley!! Det är jag som är vellara på gsm!!=D
Okej, bra då vet vi :) Håll utkik efter fler "Klä dej som Miley"!


karin om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:

hejhej..:)
jag har några frågor er:
1: har träffat eller sett miley i värkligheten iså fall när och var?
2:vilken låt tycker ni är bäst gjord av miley??
3:jag har hört att miley har varit med i high school musical men vem spelade hon för jag såg henne aldrig??!

ni säger ju att ni vill veta om miley...men jag skulle bara vilja ha masssssaa bilderrr!!!!:)
vi bockar och bugar för svar!!!!

Hejhej!!

1. Nej, tyvärr har ingen av oss sett henne, men det skulle verkligen vara en dröm att få göra det. Men vi har ju träffat henne på ett sätt... I våra drömmar..... xD Haha

2. Just nu är det Can't be tamed eftersom att det visar vem hon egentligen är och för att det är så olikt Hannah Montana :D

3. Ja, Miley var me i High school musical 2. Hon va bara med i typ två sekunder i slutscenen vid poolen. Hon var en av alla dansare. Här kommer en kort video från där Miley va me =D



Okej, då vet vi att ni vill ha bilder :) Håll utkik efter det!
13 Juni, 21:09  
Jessica   om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
naaw vad bra fakta ni skrev om Miley där :)


Tacktack :)



xoxo,
Rebecca och Sara

Kommentarer
Postat av: olivia

hej tack att ni kunde hjälpa mig. men jag hade komenterat anndras bloggar också om jag kunde få hjälp och nu har jag fått hjäl av en tjej, och jag måste ju sätta in bakrunden men jag vet inte hur jag gör. kan ni hjälpa mig med det, jag skriver mitt lösen ord isf. men när jag blir trött på headen jag har nu så ska jag fråga er om hjälp

2010-06-14 @ 12:56:19
URL: http://baraolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0