Svar på kommentarer

  Vi fick många frågor om det brevet jag la ut i ett inlägg för några dagar sen. Så nu tänkte jag svara på alla.

Är det ditt brev? Har Miley skrivit det? Var har du fått det ifrån? Jag förstår inte, vad står det?
Ja, du får ett sånt brev när du blir medlem på mileyworld. Det är ju Miley som har skrivit det, men hon skriver ju inte varje brev för hand så klart. Det är ju ett dataskrivet brev från Miley med en autograf som är skriven för hand. Det brevet kopierar de till alla medlemmar. Det är alltså inte just Miley som har suttit och skrivit det där bara till mig.
Hon tackar för att man blir medlem, skriver hur mycket hon älskar sina fans, berättar lite om vad man kan göra på mw och om filminspelningarna till The last song och lite mer :)
   
   

Har även fått massor med frågor om Mileyworld.

Hur mycket kostar det att bli medlem? Är det värt pengarna? Vad gör man där? Vad får man i välkomspaketet? Betalar man allt på en gång?
Det kostar 29.95 dollar att bli medlem vilket är ungefär 300 svenska kronor. Ja, man betalar allt på en gång. Miley lägger inte upp så mycket saker längre där, alla blogginlägg och videor kommer ändå ut på massor med andra sidor. Så om du vill få lite mer inblick i hennes vardag kan jag inte lova att du får det på mw. Själv har jag träffat en jättesnäll tjej från tyskland där som heter Marina. Vi har blivit superbra kompisar och mejlar väldigt mycket med vanliga mejl. Så om du kommer tycka att det är värt pengarna är svårt att säga. För mej handlar inte sidan så mycket om Miley längre utan mer om att träffa kompisar från andra länder.
På mileyworld kan du träffa nya kompisar, spela spel, dela med dig av bilder, chatta, läsa mileys blogg mm.
I välkomspaketet fick man 1 brev, 1 bild med autograf, en mindre bild med en mening å autograf och ett dvd med lite filmer från Mileys tuné bl.a. backstage, i tunébussen och sånt!
   
       
       
 
Här kommer lite andra frågor
   
  Maja<3 om Med Demi - 15 september:
Hejsan :) Jag läser ju er blogg väldigt ofta!:) Jag tycker den är skitbra:D
Asså vad heter den blogg då ni lägger upp alla svar nu igen? :)
Och asså är inte Miley bästis med Emelie Osment? :o
Hehe;) Ha det bra<3
Hej! Vi svarar inte på alla kommentarer längre. Bara de som har frågor. Men vi uppskattar om ni skriver eran e-postadress så vi kan svara där så det inte blir så många svar-inlägg.
Miley är väldigt bra kompis med Emily Osment men jag vet inte om det är bästisar. I hennes bok kan man läsa om hur hon och Emily bråkade i början på Hannah Montana-inspelningarna. Men nu har de lärt sig vara med varandra och trivs bra tsm.

   
       
  Jennifer om Svar på kommentar:
Hej! Jag undrade om Miley tänker på sin typ barnförbjudna stil?? Tänker hon inte på att hon hade massor med barnfans! Fast såklart har hon många barnfans fortfarande men ändå!!
Hej Jennifer!
Miley vill just nu satsa mer på sina äldre fans som är i hennes egna ålder. Därför vill hon nog visa världen att hon inte är så mycket Hannah Montana längre.
Jo, Miley tänker på sina barnfans. Det va för dem hon gjorde den sista Hannah Montana säsongen! Men Miley vill helt enkelt växa upp, hon kan ju inte vara Hannah Montana för evigt ;)
   
       
       
       
       
       
       
  Lina♥ om Miley påväg till Thaisalong:
Hej!
JAg har en fråga som inte handlar om Miley, men ni behöver inte svara på den.
Var får ni tag på era designer, gör ni de själva?

Hej!
Ja, vi gör dem själva. Vi gör headerna på scrapblog.com. Men snart ska vi beställa en lite "proffsigare" design från http://torpenbergs.blogg.se . Hon gör superfina designer! :)
   
 


   
       
       
  amanda om Svar på frågor:
ok,man får hoppas att hon kommer till sverige
då ska jag försöka få min pappa att låta mig åka dit

vem vann tävlingen då

Matilda som har bloggen http://miileycyrus.devote.se vann tävlingen och har nu fått en header. Vi vet inte hur man gör bakgrund och sånt på devote därför får man bara header om man har devote.
       
       
       
       
       
  Matilda om Giving you up:
Vet ni om det r gratis att bli medlem på Geturgoodon? :)


Japp, det är gratis att bli medlem på geturgoodon :)


Hoppas alla är nöjda med svaren!
Ni som har skrivit eran mejladress får svaren på mejlen. Skulle vara bra om ni andra oxå gjorde det så det inte blir så mycket svar på kommentarer ;)

Kram
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0