Svar på frågor

  Anonym om Svar:
Hej, jag är en tjej som har en fråga.
Ni säger att ni har fått alla bilder från
gotceleb.com mm, men det står copyright på gotceleb.com? Det betyder ju att man inte får kopiera?

Hej, ja det stämmer. Tidigare hade vi inte sätt copyright markeringen men jag tror faktiskt att den inte ens fanns då. Det var väldigt, väldigt länge sedan vi kopierade bilder därifrån pga av copyrighten.
Så vi är medvetna om det och tar som sagt var inte bilder därifrån.
Det var även jättelänge sen gotceleb uppdaterade något när de gäller Miley.
   
  amanda om Få Miley till Sverige!?:
hej:0)
jag undara om miley komemr till sverige?


Hej, nej inget är inplanerat. Men man kan ju alltid hoppas! :)

Och sen så vann vi tyvärr inte den där tävlingen till slut.



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: amanda

ok,man får hoppas att hon kommer till sverige

då ska jag försöka få min pappa att låta mig åka dit



vem vann tävlingen då?

2010-09-14 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0