Svar på kommentarer

Tillan om Bildskandal:
Hej,
kolla gärna in min blogg www.tillan97.devote.se

Och är det sant att Miley vill gifta sig med Liam & att Billy Ray inte gillar det (stog i Glitter)
Heej!
Jag vet att det är sant att Miley vill gifta sig med Liam. Jag kan ju inte vara helt säker på vad Billy Ray tycker om det men eftersom att det står i tidningen borde det vara sant :)
16 Juni, 21:26  
Hejsan om Miley Cyrus and Maz Azria 2:
älskar kläderna !!
kan man bli finare elr ?? ;OO
jag menar kolla håret !!
så jävla fint .
Ja, kläderna är jättefina! Varför inte kika in på walmart.com å köpa? ;)
16 Juni, 18:28  
elin om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
sööt
16 Juni, 18:07  
elin om Låtarna i Mileys nya album!!:
coolt
16 Juni, 18:04  
elin om Love:
söta
16 Juni, 18:02  
elin om Tack!!:
bra
16 Juni, 18:01  
elin om Ny bild från MMVAs photoshoot:
vilken fin bild
16 Juni, 17:59  
elin om Miley och Liam-1 år tillsammans!:
dom passar ihop <3
16 Juni, 17:58  
elin om Ny design!:
den är jättefin
16 Juni, 17:56  
elin  ([email protected]) om Miley Cyrus and Maz Azria 2:
vilka fina kläder <3
16 Juni, 17:54  
elin  ([email protected]) om Tävling - Vinn BLOGGDESIGN:
hej jag är med
Hahahah, Elin xD Det verkar som om du leder ganska mycket nu! Du vet väl att du skrev @ive.se på din e-postadres? xD haha<3<3




xoxo,
Rebecca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0