Svar på kommentarer

MILEYLOVER! om Tack!!:
moahahahahahaha en av dom är jag>:D
Haha, aa xD
14 Juni, 11:22  
mileylover! om Ny design!:
gud vad snygg!den snyggaste designen hitills!:O:D
vet ni jag tipsar om er blogg;)
Tack så jättemkt! =D<3


olivia om Svar på kommentarer:
hej tack att ni kunde hjälpa mig. men jag hade komenterat anndras bloggar också om jag kunde få hjälp och nu har jag fått hjäl av en tjej, och jag måste ju sätta in bakrunden men jag vet inte hur jag gör. kan ni hjälpa mig med det, jag skriver mitt lösen ord isf. men när jag blir trött på headen jag har nu så ska jag fråga er om hjälp
Hejhej!
Jadå, vi kan hjälpa dej med bakgrunden! Men mejla oss på [email protected] så kan vi hjälpa dej med det! =D

olivia om Tävling - Vinn BLOGGDESIGN:
TUR ATT DET FINNS EN BLOGG SOM DOM SVARAR PÅ KOMENTARER PÅ
Haha xD aa! :)

teresia ! om Rösta på Miley!:
jätte fin blogg !
är allt bra med er ? ;)
kram
       Allt är bara bra ded oss och tack för berömmet!


xoxo,
Rebecca och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0