Svar på kommentarer!!

VARNING! om Svar på kommentarer:
JAG VILL SKYDDA ALLAS BLOGGAR FRÅN TASKIGA KOMENTARER, SÅ JAG VILL ATT NI KLICKAR ER FRAM SÅ ATT NI KOLLAR KOMENTARERNA INNAN DOM LÄGGS UT!
Hej, ja vi vet att det är ett altenativ men vi har kommit fram till att vi vill att de ska visas direkt. Det spelar ju ingen roll, man kan ju ändå skriva taskiga saker även om vi måste godkänna kommentarerna innan de kommer ut. Vi tar ju ändå bort taskiga kommentarer direkt ;)
06 Juli, 22:04  
emel om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
 hej jag undrar om du/ni kan skriva lite mera om mileys barndom


Jaa, det kommer komma mer om Mileys barndom! Men just nu hinner vi inte skriva så mycket eftersom det är sommar å så men efter sommaren komer dt komma mer! Jag lovar! :D
02 Juli, 17:13  
Nellie   om My heart beats for love:
Hej jag älskar dig din blogg är den finaste jag har sett
Tack så mycket!! :)

Skvallerbyttan;) om MMVA-backstage:
Lite Miley-skvaller!!

Miley & Liam kanske inte ska gifta sig, på grund av Mileys lesbiska kyss.

Många skvallertidningar skriver om Mileys miner på scen, de är helknasiga!!


Hejhej, tack så mycket! Jag ska kolla upp lite om det där me Miley och Liam :) Men den där kyssen va ju EVIGHETER sen, om du inte menar den som inte ens va en kyss på ett uppträdande för inte så länge sen.

Haha, älskar Mileys miner! xD
30 Juni, 22:14  
Amanda om Svar på kommentarer:
Hej! rebecca du var väl medem i mw eller?? om du var det så har jag en fråga till dig. fick du alla de dära grejerna eller får man något över huvud taget?? när man bblir medlem asså menar jag då
Hejhej!
Jaa, jag fick det där paketet! Det tog ganska lång tid, typ ett halvår kanske. Men jag fick det! =D

Kram
Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0