Svar på kommentarer!

Matilda om Jag har en fråga :):
Jag tycker att det blir lite för mycket svar på frågor. Jag tycker ni ska göra en gång i veckan att ni svarar alla frågor, eller att dom får mejla er.


Hejhej!
Det va faktiskt en riktigt bra ide. Vad tycker ni andra läsare? Går det bra att vi svarar på kommentarerna ungefär en gång i veckan och om man vill ha svar fort kan man mejlar? :)
30 Juli, 20:49  
Agnes om Jag har en fråga :):
Det är bar som ni har det enda ni ska ändra på är typ till rosa deign svart blir lite mörkt det skulle verkligen uppskattas!
En sak till jag tycker man ska skriva tre inlägg om dan!istället för en om dan!
Älsakar allafall er blogg!
Hittade den i Julia tidningen!

Kram från en Julia tokig tjej och hundälskare!
Jag menar kramar från Agnes 10 år
Hejhej!
Eftersom att Miley gillar svart och nästan bar svarta kläder(som hon även säger själv) och nästan aldrig rosa tycker vi att det passar bättre eftersom att det är en sida om Miley :D
Ja, vi brukar skriva mycket mer än 1 inlägg per. Oftast runt 5 eller iaf 3 (:

Tack så mkt!
Kram<3
30 Juli, 20:42  
the real miley ray cyrus  ([email protected]) om Mileys barndom-Del 1 SJÄTTE KLASS:
ohh I love my fans and you are the best your blogg is fantastic seeee yaaaaa<33333
Ooooh, heeey!!
Haha, seriöst. Tror du att vi är helt dumma i huvudet? För det första skulle inte Miley veta vad vi sa, för de andra sitter hon inte vid datan så ofta så att hon skulle ha hittat våran blogg och för det tredje lämnar hon ALDRIG ut någon personlig mejl och så har hon inte en fanmejl......

TILL ALLA LÄSARE!
Sånt här ska ni aldrig gå på! Det går tyvärr inte att få kontakt med Miley på det här sättet. Man kan bara skicka mejl till henne via mileyworld men hon är för upptagen för att svara. SÅ GÅ ALDRIG PÅ SÅNT HÄR!!!!
30 Juli, 19:08  
Fanny Linsér  ([email protected]) om Jag har en fråga :):
Jag har ingenting att göra....
Det enda jag har gjort när jag sitter vid datorn är att kolla och kommentera en del på eran blogg<3
Snälla snälla lägg in mer inlägg på eran blogg<3
Hejhej!
Tack så jättemkt för alla kommentarer! :)
Har tyvärr inte hunnit göra fler inlägg idag "/ Men lite har du fått iaf :D
30 Juli, 18:25  
Fanny Linsér  ([email protected]) om Jag har en fråga :):
Förresten ville jag bara säga att snälla snälla lägg in mer inlägg på eran super duper braiga blogg!<3
Snälla!<3

Jaa, vi försöker uppdatera så ofta vi kan!! :D
30 Juli, 18:24  
Natassa om Svar på kommentarer!:
Hehe det gör inget, det får ta hur lång tid det behövs. Stressa inte =)
Haha, okej. Va bra :P
30 Juli, 18:18  
Natassa om Jag har en fråga :):
Jag gillar det som ni har det, men annars om jag ska välja så nummer 3 =)
Okej :)
30 Juli, 18:17  
Fanny Linsér  ([email protected]) om Jag har en fråga :):
Jag tycker att ni inte ska ändra på någonting.
Jag tycker det är bra som det är<3
Men om jag måste välja skulle jag nog ta nummer ett<3
Puss&kram skumbanan<3333
Okej, då vet vi :)
30 Juli, 17:27  
Fanny Linsér  ([email protected]) om Mileys barndom - Del 2 SJÄTTE KLASS:
Hejsan Sara och Rebecka!<3
Asså jag förstår mig inte på dom elaka tjejerna!!
Jag skulle aldrig klara av att vara så elak!
Jag hatar Dom elaka tjejerna!
Hejhej!
Nä, det gör inte jag heller, det är helt sjuk! Men de är väl så osäkra själva, det brukar ofta vara så med mobbare. Men de blev riktigt dissade nu när Miley blev så känd :)




xoxo,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0