Svaaar :D

Fanny Linsér   om Intervju med Miley:
Jätte bra intervju på Miley.
Jätte snällt och bra för oss läsare att ni lyckas lägga in den hära intervjun på Miley Cyrus.
Det borde ha vart svårt<3
Hejhej!
Det är faktiskt inte svårt alls att lägga in filmer på sin blogg :D Va bra att du gillade intervjun!!
30 Juli, 14:27  
Emilia  om Mileys familj:
Hej, du eller ni vet typ allt om Miley och hennes familj <3 :) och er blogg är bäst, och jag såg er blogg i en julia tidning och jag är ochså en Mileynörd :) <3 I Love Eran blogg <3


Hej!
Haha, ja det blir väl så när man driver en blogg om henne och är gaaalen i henne xD Haha
Tack så mkt!
30 Juli, 14:18  
Fanny Linsér  om Tävling:
Vad är det för slags tävling?:D
Förresten hur gamla är ni?
Har ni Panfu.se?
Bara lite frågor<3
Hej!
Det är en fototävling xD
Jag fyller 14 om 1 vecka och två dagar och Sara fyller 14 den 11 december :)
Nej, vi har inte panfu.se! :P
30 Juli, 14:14  
Fanny Linsér   om Nästa singel:
Jag har bara hört Two More Lonely Peopel en gång men ändå så braaa!<3:D xD
Jag hoppas verkligen att den låten blir nästa singel<3
Hejhej!
Japp, den är jättebra! :P
30 Juli, 14:12  
Fanny Linsér   om Mate:
Jätte stor Miley hund har blivigt<3
Aa, visst har han!?
30 Juli, 14:11  
Emilia   om Gillar ni Hannah Montana??:
Har du köpt dom där sakerna eller vad man nu ska säga ?? <3 :D
Hej!
Nä, jag gillar inte Hannah Montana så mycket, bara Miley så jag har inte köpt de :)
30 Juli, 14:11  
Fanny Linsér   om Supersöta bilder!!:
Guuuuud vad söta bilder på Miley som liten:D
jag kan bara inte fatta det<3
Aa, skiitsöta!
30 Juli, 14:09  
Emilia   om Mate:
Hej, ;) Det är vell Miley och Noah alldså mileys lillasyster på första bilden =)
Ja, precis! :)
30 Juli, 14:08  
Fanny Linsér   om Pine Lake Country Club-27/7:
Jätte bra bilder så att man kan se liiiite
vad Miley gör på fritiden iaf:D


Ja, vi brukar lägga ut mycket sånna bilder, men nu på sommaren finns inte så mycket. Men i höst kommer du får se mycket bilder på när Miley är å shoppar, när hon är på promenad mm. :)
30 Juli, 14:08  
Fanny Linsér   om Vad vill ni ha?:
Jag vill gärna veta vad Miley gör på fritiden:D
I

L
O
V
E

M
I
L
E
Y

C
Y
R
U
S

F
O
R
E
V
E
R


Okeej! :D
Ja, det gör vi oxå :)
30 Juli, 14:07  
Anonym om Mileys barndom - Del 2 SJÄTTE KLASS:
svar:Ja!
Bra! :)
30 Juli, 14:06  
Fanny Linsér   om Sugar Magazin-Juli nummret:
Hejsan, jag vet att ni har mycket att göra när det gäller bloggen och så men.....
Snälla, snälla jag vill verkligen ha ett svar på denna fråga, jag har ställt den en gång innan, men....
Jo det är såhär:

Det står i en skvaller tidning att Miley Cyrus har varit otrogen på scenen med en tjej, asså att Miley har hånglat med en annan tjej på scenen när dom dansade och uppträde med låten cant bet tamed.
Jag vet inte vad jag ska tro men....
Jag har gått runt och tänkt på det hela tiden...
Hoppas ni vet ett svar och även skickar ett svar till mig.
Jag måste bara få veta.
P.S ni har en jätte bar blogg :D
Om du går ner lite på bloggen så ser du att jag har svarat på ganska många kommentarer. Leta upp din fråga så har du svaret där! :) För jag svarade på din fråga i morse!
30 Juli, 14:01  
Fanny Linsér   om Mileys barndom - Del 2 SJÄTTE KLASS:
Såklart vi vill!<3
Braa!
30 Juli, 13:47  
isabelle om Mileys barndom - Del 2 SJÄTTE KLASS:
så klart :)
Det verkar som att många vill det, så det kommer mer under veckan tror jag :)
30 Juli, 13:41  
Anonym om Mileys barndom - Del 2 SJÄTTE KLASS:
Hej vet ni hur många syskon hon her
Ja, Miley har två helsyskon och tre halvsyskon. Hon har två halvstorebröder som heter Trace och Christopher Cody som är 21 och 18 år, en äldre halvsyster Brandi som är 23 år, en lillebror Braison som är 16 år och lillasyster Noah som är 10 år!
30 Juli, 13:20  
Jessica   om Vad vill ni ha?:
Hej! Jag tycker att bloggen är jätte fin. :D
Jag skulle vilja att ni skriver om Mileys kompisar tillexempel Mitchel Musso eller Emily osment:D För att fom 3 e mina favorit idoler:D
Hejhej! Tack så mkt!
Ja, vi kanske skriver om de och Mileys andra kompisar nån gång. Mitchel Musso är ju jättebra kompis med Miley :)
30 Juli, 12:50  
Carro om Så mycket kändade Miley under 2009!:
skitbra blogg . cc: ♥
Taack!!
30 Juli, 12:42  
Johanna   om Svar på massa komentarer:
Hej, jag tänkte svara på en kommentar som du har skrivit, tyvärr så har jag inte sett den förut. Det var det där inlägget när jag var ute på Erikas båt. Och du undrade hur jag känner Erika!
Svar: Jag känner henne genom cirkusen!
Vi går i samma grupp, och vi är jättebra kompisar!
Hej då!
Aha, okej va kul! :)





xoxo,
Rebecca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0