Upptagna

Har skrivit det här förut, men skriver det igen.

Vi är väldigt upptagna just nu och orkar inte att blogga 10 inlägg per dag. Men vi hoppas att ni ser det som oss och tycker att det är bättre att vi skriver 1 elr 2 inlägg per dag än inga alls. Vi tar me de viktigaste nyheterna och skriver inte massa onödiga saker bara för att, om vi inte har lust elr tid.
Mitt och Saras liv är ganska lika just nu och ser ut ungefär så här:

SKOLA
Vi har börjat 8an och ska få våra första betyg den här terminen.Vi båda vill ha bra betyg och kommer inte nöja oss med godkänt. För att få ett bra liv måste man ju ha bra betyg, right? Så, det betyder alltså väldigt, väldigt mycket plugg. Snart börjar alla prov och jag kommer ha ca. 2 prov per vecka.
Skolan kommer långt före bloggen.


GYMNASTIKEN
Vi båda tränar och tävlar truppgymnastik på elitnivå. Vi tränar 4 gånger i veckan ca. 3 timmar varje gång. Vi ska tävla i Ungdoms SM, som är den högst nivån i truppgymnastik för ungdomar mellan 11-15 år, i vår och i höst ska vi tävla i en motsvarande täling som heter Ungdoms-cupen.
I höst vill vi vara bland de 10 bästa grupperna i Sverige, det är hård konkurrens och krävs mycket vilja och träning. Till Ungdoms SM i vår som vi kör på hemmaplan är målet medalj. Stå där som topp 3:e bästa lag i hela Sverige i våran ålder. Hur coolt skulle inte det vara? Som jag känner nu, kanske det t.o.m. blir den sista tävlingen som jag deltar på. Så att få ett bra avslut efter då 12 år som gymnast skulle vara underbart.
Därför kommer gymnastiken efter skolan men fortfarande före bloggen.


JOBB
Nästa sommar ska vi båda åka på konfirmations läger till England. Det är j'vligt dyrt å vi måste samla ihop lite pengar själva. Vi säljer då aftonbladet varje lördag och söndags morgon. Det tar nu ca. 2 timmar per dag och är mkt jobb före och efter försäljning också.
Jobbet är kanske inte det roligaste som finns, men eftersom att pengarna går till en resa med den jag älskar mest betyder det mkt.



Jag orkar inte ens med allt det där. Idag orkade jag inte ens gå på träningen för jag va helt slut. Istället sov jag två timmar, och jag brukar inte kunna sova på dagen. Så att blogga mkt skulle jag aldrig hinna elr orka.


Ja, vi är upptagna. Men jag tycker att det är jättekul att blogga därför vill jag inte bara sluta. Det är ett fritidsintresse, inget jobb där jag är tvungen att skriva 10 inlägg per dag.
Om ni nu inte tycker att det här låter bra, så finns det inget jag kan göra. Bloggen kommer sist och är bara en liten del av mitt liv.


Hoppas ni förstår mej.
Kram
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker att det absolut räcker med ett litet inlägg per dag! Om det händer nått specielt om Miley skriver ni ju det bara! 10 inlägg per dag är nästan för mkt!

2010-09-20 @ 15:34:47
Postat av: Maja

Ja ni verkar väldigt upptagna! Ni uppdaterar mer än många andra bloggar och ni verkar ha mycket på gång! Det måste vara duktiga på gymnastik ;)

2010-09-22 @ 16:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0