Asheley Hinshaws och Mileys vänskap


Ashley Hinshaw, som är med och spelar Mileys bästa vän i LOL, hon åt höger på bilden, fick denna fråga av Just Jared under en intervju:

Hur skiljer det sig vänskapen med Miley på inspelningen och i verkliga livet?


''Jag kände inte Miley innan jag var med i det här projektet. Jag hoppades vi skulle ha något gemensamt och det hade vi absolut.

Hon är så rolig och vara med och ibland är det lätt att glömma bort att hon bara är 17, för hon har en sån energi och hon är så inne i projektet och hon vill göra det till något nytt och spännande. Vi är verkligen bra vänner och jag tror att man kan se det på inspelningen''
.



XOXO Sara


Kommentarer
Postat av: Elisabet

En fråga: Hur laddar man upp blogg designs från Scrapblog ?

2010-10-11 @ 20:11:57
URL: http://megamiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0