Måste försvara min kompis lite...

emelie  om Bye Honey:
du sara man gör ingen smiley om hon blir jagad av paparatzzis hon gillar nog inte det + att jagad stavas inte så här jag ad utan i hopp!!!!


Jag tror inte Sara menade "Åååh, va kul! Hon blev jagad av paparazzis, jag skriver en smiley för att visa att jag tycker att det är skitkul." Hon skrev nog en smiley för att göra inlägget lite roligare och av vana.
Jag är 100 % säker på att Sara vet hur man skriver jagad. Hon är en människa, hon KAN faktiskt råka komma åt mellanrums knappen! Och förresten, du som är så bra på att stava, paparazzi stavas så inte med t ;)
Tänk på vad du säger, annars kan det komma fler pinsamma stunder som det här :)



//Rebecca


Uppdate: Jag gör ca. 5 inlägg vissa dagar, och om jag råkar göra ett mellanrum på fel ställe en gång, så är väl inte det hela världen? Om du nu tycker det så behöver du väl inte läsa bloggen. Jag stör mig så sjukt mycket på människor som bara ska klaga! Vad är ditt problem, helt seriöst? Jag jobbar med bloggen jättemycket, och jag tror inte att du är perfekt heller! Du skrev ju inte paparazzi rätt, och det är ju samma slarv som jag gjorde. Om du undrar så var smilisen inte för att jag tycker det är roligt när Miley mår dåligt, jag hatar när Miley mår dålig och jag mår också dåligt av det. Smilisen kanske inte passade in på det stället, men precis som Rebecca sa gjorde jag den av en vana, inte alls för att jag tycker det är roligt när Miley mår dåligt!! Jag har ändrat mina fel nu, så du slipper störa dig på dem. Nöjd? 
Jag skulle bara vilja säga en sak: Klaga inte på andra när du gör samma fel själv! Och tänk dig för innan du trycker ner andra, jag är en vanlig människa med känslor!
Jag vill inte vara taskig egentligen, men du måste inse att din kommentar sårar mig, och dessutom känar du inte något på att skriva sådär!  Jag tycker att det var väldigt dumt gjort!

Förlåt alla andra som måste läsa det här, men jag blir så ledsen på folk som gör sånna här saker. Det verkar som om Emelie är lite avundsjuk tycker jag. Men som sagt, JAG VILL EGENTLIGEN INTE VARA TASKIG! Men jag tror att ni förstår att jag blir ledsen.  


Puss på alla andra underbara!
/Sara

Kommentarer
Postat av: malin

Hur kan man vara så dum jag håller värkligen med er man kan göra mistag jag uppfatade att du ville göra inlägged roligare den dära emelie borde skämmas!!!

föresten älskar jag er blogg finns ingen bättre ;)

2010-11-21 @ 15:24:01
Postat av: emelie

okej förlåt om jag sårade dig :(

jag erkänner att man kan göra fel då och då när jag tänker efter så var det välldigt dumt.

vad kan jag gottgöra er med som min förlåtelse?

allvarligt så menade jag inte det jag skrev men det var ändå dumt:( :( :(

2010-11-21 @ 15:31:45
Postat av: emelie

men snälla förlåt sara! :(

Men sluta inte att blogga ni har ju en jätte bra blogg!

2010-11-21 @ 18:19:15
Postat av: ronja

jag tyckte ni svarade helt rätt till den där emelie :p

kram!

2010-11-21 @ 18:46:28
URL: http://milkchocolate.devote.se
Postat av: emelie

men snälla ni förlåt men sluta inte blogga

2010-11-22 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0