Svar på ännu mera kommentarer

Anonym om 100 inlägg:
Jag älskar er blogg den äger<3<3 Och miley är bäst <3<3<3<3<3<3 jag är väldens största fan!<3<3<3<3.
jag undrar en grej Kostar det pengar att gå med på mileyworld? Det vore jätte bra om ni svarade

kramar märta

Svar: Hej Märta! Det kostar unigifär 400 kr att gå med på Mileyworld i ett år.
Tack för ditt fina berömm.
Kram

Anna-IdaLoveFoki<3 om Ny design!:
såååfin!

hur gör man en design?
Kan ni kolla min blogg?
Jag har undrat jättelänge hur man gör en cool design!
Svar:  Personlien är jag urdålig på boggdesign, det är Rebecca som fixar det mesta, men om du vill göra en header kan du gå in på http://www.scrapblog.com/ 
Klart vi kan kolla in din blogg.
Kram!


Anna-IdaLoveFoki<3 om Nytt album - Can't be tamed:
Åh va roligt!
Men Miley har ju nästan precis gjort en ny skiva.
elr i vintras kanske det va.
Skivan the time of our life.
den har jag!!
Och Breakout skivan har jag med!

Kan ni skriva vilka låtar som kommer va med på den nya skivan??



Svar: Japp, det känns ju som att det var ganska nyligen som Miley släppte skivan The Time Of Our Life, men det var faktiskt ett tag sedan!
Vilka låtar som kommer vara på den nya skivan - Can't be tamed - är hemligt än så länge!
Men vi kommer att skriva upp dem så fort vi vet!
Kram




Kommentarer
Postat av: Anna-IdaLoveFoki<3

Okej tack för tipset men kostar det pengar

att göra en header på scrapblog??

2010-05-24 @ 21:32:02
URL: http://mileycyrusforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0