Svar på kommentarer

Ett så stort fan av miley! om Dålig uppdatering:
´Hej! jag är en tjej på nio år och älskar då menar värkligen älskar Miley Cyrus Ta det lungt jag kammer läsa er blogg lite då och då. Jag fick reda på er blogg genom glítter! Jag läste det där ni skrev men jag tycket att den som skrev att de hatae miley har bara sååååå fel för hon är så framgomsrik och sjunger så bra! Mina bästa sånger just nu är I can,t be tamed och Good bye! Jag har också sett The last song och Hannah Montana the movie förra året allatså hannah montana the movie!

Fron Ett stort fan av miley!
Hejhej!
Ja, visst är Miley helt fantastisk!? Tack så mkt för att du läser våran blogg och kommenterar<3

03 Juni, 18:49  
Anna-IdaLoveFoki<3 om El Hormiguero:
fina bilder!

Hejdå och godnatt!
e nån av er medlem på moviestarplanet.com?? det är kul!



Heej!
Ja, Miley ser lika söt ut som alltid!
Nej, jag har inte det och tror inte att sara heller har det. Men jag kan väl kolla in sidan å se va det är för nåt ;)
02 Juni, 22:16  
Anonym om Dålig uppdatering:
Tja, ni har verkligen skaffat en fin ny bakrund!!!
Tack, så jättemkt! :D




Kommentarer
Postat av: Vera

hej hej, bra blogg. :)

jag gillar inte miley cyrus så jättejättemycket(men hon sjunger skitbra!) men eran blogg är en superrolig idé !

jag har en fråga ang miley, när kommer hon till sverige ? :)

2010-06-05 @ 18:17:21
URL: http://lillaveras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0