Mileys nya hund :)

För några veckor sen fick Miley en hund, en till :) Haha, snacka om djurälskare! Hunden heter iaf Mate och är en "German Shepard". Vet nt vad dt är på svenska, är inte precis någon djurexpert ;). Här kommer iaf en bild på Miley, hennes lillasyster Noah och självklart henne hund Mate!

 





Miley slutade twittra för ett tag sen som säkert de flesta vet, eftersom att dt va därifrån jag fick dt mesta som jag skrev på min förra blogg kanske dt inte kmr like mkt här. Men jag kollar runt på andra sidor och självklart på Mileyworld. Dock kmr jag nt skriva allt som hon skriver på Mileyworld eftersom dt hon skriver där är riktat till alla fans som är medlemar :)
Men om du vet ngn bra Miley-sida kan du gärna skriva den till mej :D

Puss
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Sös ( theblondone på gsm )

Shit så söt hund ! :OOO<3

Jag älskar djur sp hundar :DD<3

2010-03-08 @ 10:27:34
URL: http://www.sweetblondiee.devote.se
Postat av: Emma

Du kan alltid söka upp henne på Posh24.se

2010-05-22 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0