Svar på två kommentarer XD

KommentarTid 
Amanda om Bilder från dagen (19 dec):
=O e det från igår? Jag såg den bilden där hon gör tummen upp för typ 2 vk sen :-S
Svar:
Ja, de är typ jättejättelika några andra bilder, men enligt en hemsida är de från den 19 :) Men jag vet inte, kanske de som har fel, fina iaf :)



Maja om We're not perfect, any of us. We make mistakes, but than we forgive and move forvard.:
Asså jag såg sammam text på en annan Mileyblogg... Antingen har du kopierat elr hon!
(Hittar inte det här inlägget på hennes blogg)

Hm... :)

Svar:
Oj, inte kul att höra, jag kopierar aldrig av någon annan som har tagit fram eget material förutom stora hemsidor som mileycyrus.com . Jag la ner typ 1 timme på att skriva texten så det är ju inte så kul att höra att någon kanske kopierat den, men är du helt säker? Har du jämfört texterna med varandra?
Jaja, tråkigt, men sånt e livet.



XO Sara


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men du va iallafall jätteduktig på att skriva om det =) Vet ni när filmerna "so undercover" och "LOL" Kommer ut på bio/DVD?

2010-12-21 @ 21:15:11
Postat av: michelle

ang. det andra svaret eller ja, du fattar ;P



Jag har oxå sett det på en annan blogg, men det förvånar mig inte. Det är en viktig text som det står att man ska läsa och som handlar om Miley och det, så det är klart att det är fler Miley-bloggar som har precis samma text eftersom dom kommer från exakt samma källa ;)

2010-12-24 @ 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0