phshoot

JA, jag vet. Vi uppdaterar inte längre. Sara verkar sugen på att börja imorgon men bli inte sura om det inte blir så att nån av oss fortsätter. Om ni kollar på våran personliga blogg http://phshoot.blogg.se så ser ni att vi har det ganska jobbigt båda två när det gäller gymnastiken. Jag har ingen lust kvar, jag längtar lixom inte att komma hem och blogga som jag gjorde förut. Då är det ingen mening med det.

Men om du vill följa våra liv så är det bara kolla in på http://phshoot.blogg.se där vi uppdaterar lite varje dag :)


Tack för att ni har läst våran blogg och fortsätter om Sara börjar blogga. Men för mej känns det inte som jag kmr fortsätta. Har trott en hel termin att blogglusten skulle komma tillbaka, men nej. Det gjorde den inte, tyvärr.


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pellah

Ska ni lägga ner bloggen?? :O

2010-12-15 @ 11:06:55
Postat av: elin <3<3

neeeej jag älskar eran blogg den är bäst snälla sluta inta blogga men om ni verkligen inte vill kan jag inte göra nåt älskar eran blogg!<3<3<3<3

2010-12-18 @ 12:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0