Svar från frågestunden

Här kommer alla svaren från frågestunden :)

Nu svarar jag bara för mej själv(Rebecca) men vi får väl hoppas att Sara vill svara på frågorna lite senare sen!


Hur länge har ni gillat Miley? :)  Vi har gillat henne i ca. 1 och ½ år men varit BEROENDE av henne i ett år. Men vi tycker inte att det spelar någon roll hur länge man gillat henne, men kan fortfarande älska henne lika mycket som en som har gillar henne i 10 år :)

Favoritlåtarna med Miley? Mina favoritlåtar är Stay och Permanent December

Om ni MÅSTE välja en låt ni tycker minst om med henne, vilken är det? Jag måste nog säga Liberty Walk. Jag har inget emot refrängen men jag gillar inte rapet ;)

Miley i kort eller långt hår? Svårt att säga faktiskt. Själv älskar jag långt hår så jag tycker att det är superfint. Men på nåt sätt tycker jag att hon passar väldigt bra i kort hår också. Haha, får man säga båda? :P


Tror ni själva att ni kommer träffa Miley nån gång ?:o Njaaa, asså det är ju en dröm man har och om man trodde att det var omöjligt skulle man ju inte drömma om det. Det är någonting vi aldrig slutar hoppas på, jag känner på mej att det kommer hända nån gång även om det kan vara om 40 år.

Hur kom Miiley på att hon ville heta Miley Cyrus ? Som du kanske vet döptes Miley till Destiny Hope Cyrus. När hon va liten blev hon kallad Smiley av hennes pappa för att hon log så mycket. Smiley blev sedan Miley och den 1 maj 2008 döptes hon lagligt om sig till Miley Ray Cyrus. Ray kommer från hennes pappa Billy Ray Cyrus.

Hej!! Jag vill veta mer om Mileys kompis Vanessa (Som dog...) Tack för en bra blogg!

Hej! Jag kommer skriva om Vanessa i nästa kapitel om Mileys barndom. Men jag kan redan nu berätta lite snabbt att Miley brukar åka omkring och hälsa på barn på sjukhus. En gång så träffade hon en tjej som det var något speciellt med. Hon hette Vanessa. Vanessa hade på sig en disney-klänning och såg ut som en ängel. Hon var mycket sjuk. Miley blev väldigt bra kompis med henne och hälsade på henne flera gånger. Men en dag så ringde hennes föräldrar och berättade att hon va död.

heej veet ni om miley har förlängt hår eller om det är hennes vanliga? Hej, ja det har spekulerats väldigt mycket om det iaf i den svenska bloggvärlden om Miley. Jag har hört att hon har haft hårförlängningar och tror själv att det är sant eftersom att hon hade kort hår alldeles nyss och sen senare hade hon långt. Så jag tror att det är förlängningar, men jag kan inte lova dig att det stämmer.
och vet ni vad de roligaste miley har gjort va? Miley har gjort väldigt många roliga saker tycker jag. Jag vet inte vad som ärdet allra roligaste. Men du kan kolla på de här videoklippen där du hittar massa roliga småklipp av henne!

http://www.youtube.com/watch?v=3bJQYPKgQ7Q
http://www.youtube.com/watch?v=Eh-z_FyOLsU&NR=1

Jag har träffat Miley.
Kommer ni åka och se på någon av hennes konserer någon gång ? :)

Jaha, va kul! Om du tog nån bild kan du gärna skicka till [email protected] :) Om hon skulle ha någon konsert i Sverige elr i någon av de andra nordiska länderna skulle jag verkligen gör allt för att tvinga mina föräldrar att tillåta mej att gå. Men jag får inte se någon konsert i nåt annat land för mina föräldrar för de förstår inte hur mycket Miley betyder för mej.


(Jag har sett det du skrev innan men jag var tvungen att ta bort det och bara ha me frågan här ;) )
SNÄLLA KAN NI INTE LADDA UPP VIDEON SOM REBECKA SKREV TILL MIG NÄR MILEY ÄR PÅ SCENEN OCH SJUNGER CANT BE TAMED (alla säger att Miley hånglade med en dansare) Fast Rebecka sa att det typ var en sentimeter. Och dom skulle ju dansa så.
Jag är så himla irreterad på alla som säger att hon hånglade! DOM PUSSADES JU INTE ENS!!!!
Snälla, snälla kan ni ladda upp den videon som Rebecka pratade om att hon kanske skulle göra?

Hejhej! Jag har en länk här som du kan se det som många tror va en kyss:
http://www.youtube.com/watch?v=nGRjJRSO1ds På den här videon tycker jag att man ser väldigt tydligt att hon aldrig kysste tjejen. Gå fram till 50 sek om du inte vill se hela videon. De visar slowmotion också.



ni nån annan idol ni tycker är bra?

Ps...älskar eran blogg


Tack så mycket. Jag har ingen annan idol eller förebild än Miley. Hon är min enda idol. Men självklart gillar jag ju andras musik också men det finns ingen till som jag kallar en idol för mej.




Tack så mycket för alla frågor!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Fanny Linsér

Hej Rebecka.

Tack för att du visade en länk på den videon.

Förlåt för att jag har tjatat så mycket på den videon men en kille i min skola som är ett år äldre än mig vet att jag typ ÄLSKAR Miley Cyrus.

I måndags tror jag det var så sa han typ såhär till mig:

Fanny, du vet väl vad det har stått i tidningarna om Miley?

Jag sa:

Det är inte sant!

Men han lyssnade inte.

En dag ska jag bevisa det medan att visa videon.

Ha ha på han.

Som sagt, jag är väldigt lätt irreterad.

p.s: Ni har en super bra blogg(:

2010-08-25 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0