Miley säljer kläder för välgörenhet

Miley kommer att sälja mycket av sina kläder på eBay i de kommande veckorna. Intäkterna kommer att gå till välgörenhetsidan geturgoodon.com, ett socialt nätverk som inspirerar ungdomar att hjälpa till i samhället. 

Så här säger Miley:
"Jag får denna fantastiska möjlighet att göra detta varje dag och få gå upp på scenen och förhoppningsvis inspirera människor med min musik, och det är något som är väldigt viktigt för mig, att engagera mig i välgörenhet. Det finns fantastiskta välgörenhetsorganisationer här i Amerika. Du behöver inte resa 30 timmar ... du behöver inte ge en miljard dollar. Det handlar inte om hur mycket eller hur långt, det handlar om att titta på dina grannar och se hur du kan hjälpa. Det är viktigt att engagera sig. "





xoxo,
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0