Miley och Liam har gjort slut!

Det verkar som om Miley och Liam har gjort slut. Liams "rep"(nån som vet vad det betyder!!??) har bekräftat det till UsMagazine.com medan Miley "rep" inte har någon kommentar. Rapporten kom från början från Gossip Cop.


Miley och Liam har varit tillsammans sen 15 juni 2009 men det verkar ha tagit slut snabbare än vi väntade. De träffades under inspelningarna till The Last Song. I juni 2010 gick det rykten om att Miley och Liam hade gjort slut men Miley skrev på sin blogg att det inte stämde "Just wanna clear up a rumor. Liam and I did not break. EVER! We are so happy and a lot of that has to do with the amazing relationship he has with my family."

Stämmer det här? Det är väl bara vänta och se vad Miley själv säger.






Vad tror ni?
Om det är sant, tycker ni att det är bra eller dåligt?



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad mileys blogg heter iså fall kan du säga den??



Har ingen mail kan du kommentera svaret?:)

2010-08-26 @ 17:40:25
Postat av: Fanny Linsér

Ifall det är sant så tycker jag att det är dåligt!

Miley och Liam passar så bra ihop.

Man ska inte bara tänka på utseendet utan personligheten.

Både Miley och Liam har en väldigt bra personlighet, tycker iaf jag.(:

Jag går bara i 4:an och har precis börjat med engelska, så om jag fattade det rätt så sa Liam att han var singel.Men att Miley typ..Asså!-_- Nu blir jag irreterad igen!/: Så fort ni vet någonting mer om Liam och Miley har gjort slut eller inte så snälla säg det på denna blogg så fort ni har tid(:

2010-08-26 @ 20:38:07
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tänkte bara säga att ordet "rep" står för representant... De "större kändisarna" brukar oftast ha en representant som framför kommentarer som ex Miley har sagt att de ska säga.

MVH Mullan

2010-08-26 @ 21:09:20
Postat av: ida

vad heter mileys blogg ? :)

2010-08-26 @ 22:27:43
Postat av: emelie

ååå kan ni skriva vad hennes blogg hetter snälla:)

2010-08-27 @ 14:46:16
Postat av: Lea

Oj!? Jag trodde att dom inte skulle göra slut så fort!

bra blogg!

2010-08-27 @ 14:56:00
Postat av: Lea

Hej! Jag tror jag vet va rep betyder,jag tror det är presstalesman. För det läste jag i en annan blogg.

kram!

2010-08-27 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0