Miley berättar bl.a. varför hon slutar me HM

"You don't want it to grow up too much, where the younger audience feel they can't watch the show anymore. But also, don't go backwards and make it so young that you lose the older fans that you have. It's just kind of come to a point where there's not much more we could do with the show."

"I want to be a role model and have people look up to me, but this also doesn't mean that I am not going to live the way that I want to live," she said. "I'm going to grow up at some point, and I've been always honest about that."



Översättning:
"Man vill inte att det ska växa upp för mycket, så den yngre publiken känner att de inte kan titta på showen längre. Men också, inte gå bakåt och gör den så ung att du förlorar de gamla fans som du har. Det är bara så att man kommer till en punkt där det inte finns så mycket mer vi kan göra med föreställningen. "
" Jag vill vara en förebild och ha folk som ser upp till mig, men detta också betyder inte att jag inte kommer att leva så som jag vill leva", säger hon. "Jag kommer att växa upp någon gång, och jag har alltid varit riktigt ärlig om det."





Vad tycker ni om att Miley ändrar stil från den lilla gulliga Hannah Montana-skådisen till en sexig världskändis? Själv älskar jag det!! :D


xoxo,
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Coco

2010-08-05 @ 22:31:04
Postat av: CyrusVirus

nice design

2010-08-10 @ 14:16:18
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/
Postat av: stina fransson

jag vill gjärna ha er på MSN jag heter [email protected] så adda mig

2010-08-18 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0