Hemma!!

Nu är jag hemma efter en underbar helg me bästa tjejorna!! Har varit på gymnast-kickoff på min tränares landställe.

Ska försöka hinna skriva några inlägg ikväll :)


Tnkte vara svara på en kommentar:


Jag!!!
om Dejtar Miley Adam Sevani?:
Sorry men jag tror ni har fel. Jag läste Miley´s blogg som ni hade länkat in.
Hon skrev att dem inte hade gjort slut. Hon sa att båda är väldigt upptagna nu!
Så dem är ihop, läser ni inte själva Miley´s blogg eller? :o

Xo Xo : Veroicah


Hej, det du läste va om de rykterna som gick i juni. För jag kollade alldeles nyss och hon hade inte skrivit något nytt inlägg sen TCA. Så det du läste om skrev hon för några månader sen.






//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0