Förlåt för dålig uppdatering

Idag känns det som att allt är som det ska igen. 7.00 ringer klockan, 9.05 är jag i skolan och det är dags för första lektionen, 15.30 slutar jag och skyndar mej till busshållplatsen för att hinna tidigast bussen, ca. 15.45 är man hemma och stressar ihjäl sig för at hinna äta, byta om och packa väska till 16.30 då jagåker till träningen. Träningen slutar 20.00 och jag är hemma 20.30.



Hoppas ni fattar att jag har haft NOLL TID att blogga. Har varit upptagen från 7.00-20.30 och så ser tisdagar ut för min del.


Sen så är det så att vi är en av väldigt få(har ärligt talat aldrig sett en enda) bloggar som svarar på ALLA kommentarer vilket är tar väldigt mycket tid.


Nu har jag börjat 8:an som betyder betyg och massor mer plugg. Jag tävlar på Ungdoms SM i truppgymnastik och tränar 4 gånger i veckan ca. 3 timmar varje gång. Jag har inte tid att blogga hela tiden men jag gör så gått jag kan. Jag kan säga att jag sitter vid datorn och håller på med bloggen så fort jag inte tränar eller pluggar. Jag ägnar väldigt mycket tid med bloggen men det funkar inte att blogga 10 inlägg per dag när man satsar på MVG i de flesta ämnen och att bli bland de bästa ungdomsgymnasterna i Sverige. Det finns inte tillräckligt med tid.

Hoppas ni förstår,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Rebecca!

Ja jag förstår att du inte hinner med allt men ändå så tycker jag att du bloggar ofta så nästan varje gång jag kollar på bloggen så har du skrivit ett nytt inlägg som jag inte läst förut.

Väldigt bra blogg måste jag säga!

Agnes

2010-08-25 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0