You're gonna make me lonesome when you go.

/ Två bilder från idag (6 feb) när Miley lämnade BBC one i London /
Mileys ganska nya cover, You gonna make me lonesome when you go.

Hej! Idag var det en tjej i skolan som kom upp till mig och sa att hon hade hittat bloggen, haha, coolt! Dessutom ser jag att vi fortfarande har några få besökare, även fast vi inte har uppdaterat på jag vet inte hur länge! Vi går ju i 9an båda två så det är mkt med skolan och så! Men självklart gillar vi och följer Miley fortfarande, kanske mest jag! Miley mår bra som ni säkert vet och är tillsammans med Liam igen och det är skönt att det funkar bra mellan dem tycker jag! Kanske börjar blogga här igen! Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0