Svar till frågor

  loveeee miley<33333333333333 om The Tyra Banks Show:
en fråga: Var inte tyra med i hannah montana the movie du vet så som slogs med miley om skorna??? Är tacksam för svar!!!
Det stämmer det. Tyra Bank var med i Hannah Montana the movie, det pratar de lite om i filmerna jag la upp :)


   
     
  Anonym älskar av eran blogg om Ny design:
Hur mycket kostar det i svenska pengar att bli medlem på MileyWorld ?
Hej! Det kostar 29.95 dollar vilket är ungefär 300 svenska kronor. Då får man medlemskap plus ett medlemskapspaket som inehåller ett brev, två bilder me autograf och en backstage film!




   
     
  Meggie Zee om Svar på frågor:
Jo, jag undrade en väldigt personlig sak. Det är om jag skulle kunna få blogga med er 2 ??
Jag är också ett stort Miley-fan. Jag kan faktist få ett "nej" för att alla andra jag har frågat har svarat nej.
Hej, tyvärr så går inte det. Vi kan inte ge ut lösen till de vi inte känner. Du skulle lika gärna kunna radera bloggen eller ändra lösen. Jag tror inte att du skulle göra det, men man vet ju aldrig. Tyvärr kan man inte lite på alla man träffar på internet.
Du kan ju göra en egen blogg eller fortsätta fråga andra bloggar,
lycka till!





//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0