Svar till Amanda

  Amanda om Clevver TV:
Hej! jag har läst tidningar och det står att miley vill förstora brösten!!! det stog att hon hade träffat nån som kunde hjälpa henne med det, vet ni om det är sannt??


Hej! Det stämmer inte. Miley har efter de rykterna sagt att hon aldrig har tänkt på att förstora brösten. Hon vill vara en bra förebild för unga.
   
  Amanda om Bilder från LOL-inspelningarna:
Är miley fortfarande i paris??
Nej, Miley har ju varit där och spelat in scener till LOL. Filminspelningarna är klara och igår åkte hon hem till L.A.




//Rebecca och Sara

Kommentarer
Postat av: linnea

hej!

vad handlar filmen LOL om???

2010-09-09 @ 19:48:10
Postat av: Amanda

Tack så mycket för svaren! I LÖV UR BLOG!!!

2010-09-10 @ 15:08:06
Postat av: amanda

hej

jag vet ej om ni har fått detta innan men en kompis till mig

säger att man får kopiera era bilder

och att hon gör det jämnt

får man göra det??(kopiera era bilder)

jag säger att man inte får det , men min komoius säger helka tiden att hon får

2010-09-10 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0