Svar på frågor

Julia om Miley lämnar hotell i NYC:
Vad har Miley gjort med håret? Färgat det, klippt det eller bara lockat det?
På de där bilderna har Miley tagit av sitt löshår, därför att det så kort. JAg vet faktiskt inte om hon har färgat det, jag har inte sett det någonstans iaf.
01 September, 21:25  
emelie  om Följ bloggen:
fins miles to go i sverige och på svenska

Nej, boken finns inte på svenska. Men du kan köpa den på engelska på cdon.com.
01 September, 20:57  
Meggie Zee om Mileys hundar:
Vad heter hennes hundar egentligen ?

Hejhej!
Bra fråga, jag måste faktiskt erkänna att jag inte vet namnen på alla hennes hundar men jag kan två namn, Sophie och Mate :)



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Meggie Zee

Jo, jag undrade en väldigt personlig sak. Det är om jag skulle kunna få blogga med er 2 ??

Jag är också ett stort Miley-fan. Jag kan faktist få ett "nej" för att alla andra jag har frågat har svarat nej.

2010-09-02 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0