Svar

amandada om Wallpaper till er!:
hej det är lilla jag igen:09<33!
man får ju kopiera vissa bilder men får man lägga ut dom på andra hemsidor(vet ej vad jag ska skriva).?


Hejsan hoppsan Amanda! (jaa, jag är på flumhumör..!)
Eftersom att det inte är vi som äger bilderna kan vi inte säga till dig att du inte får lägga ut bilderna på andra hemsidor. Så det får du! Men vi uppskattar självklart om man skriver vart man hittade de, men det är inget måste för som sagt var, vi äger inte bilderna :)




//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag är en tjej som har en fråga.

Ni säger att ni har fått alla bilder från gotceleb.com mm, men det står copyright på gotceleb.com? Det betyder ju att man inte får kopiera?

2010-09-13 @ 18:34:54
Postat av: amanda

ok

tackl försvaret<3

2010-09-14 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0