Tish stöttar alltid Miley


Hihi, man diggar ju Tishs solglasögon asså, underbart vackra, haha, eller inte! Bilden är gammal, men jag tycker ändå att det är något speciellt med den :)

Mileys mamma Tish stöttar alltid Miley, såhär säger Miley om Can't be tamed album och om alla uppståndelser kring det.

"Det är sorgligt att tänka på människor och hur de är. Jag har aldrig riktigt låtit det påverka mig. Min mamma är alltid vid min sida när det gäller det här, och om jag någonsin känner att jag är en besvikelse för henne eller inte gör henne stolt, skulle jag inte göra de saker jag gör, men hon är stolt över mig varje gång."

Miley säger att Can't Be Tamed "handlar om uppbrott, vem du är och att inte vara rädd för att berätta för
 världen att backa ibland, och göra det som gör dig lycklig. " 

"Jag är väldigt öppen om att vara min egen person. Disney Channel är en stor grupp och jag är mycket lycklig att ha arbetat med dem. Men återigen bryr jag mig inte hur stort ett företag är. Du kan inte säga "Du kan inte göra det här" eller "Du måste göra det," för då är jag inte en artist. Då är du en robot. Det är inte den jag är. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0