Tårtan

Amanda om Från oss till dig:
WOOOW den ser skiiitgod ut!! Har ni gjort den? :O

Hej!
Jupps! Den är gjord av mig och Rebecca, dessutom var den jättegod :)


Amanda om Tårtan:
Haha ni e ju bagare hihi ni kunde ju gett mig liite ;);) Skoja men den ser värkligen jättegoood ut.. Vilken smak var det? Mileys favorit?

Haha, aa, det skulle vi ha gjort. Men om jag ska vara ärlig så hade vi redan bakat tårtan innan vi kom på att den skulle vara till Miley. Maräng (stavning), jordgubbar och massa godis fanns i den :) Kanske inte helt Mileys favorit, men men...



X  S

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ni e ju bagare hihi ni kunde ju gett mig liite ;);) Skoja men den ser värkligen jättegoood ut.. Vilken smak var det? Mileys favorit?

2010-11-25 @ 16:58:57
Postat av: vera

den där adressen där uppe leder till google. för döe finns världens finaste tårta med<33333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0