Svar

Pellah om Mileys hund Mate och Brandis hund Feather:
Hej (: Jag undrar vilken ras Mate är??♥ Den e såååå söt(:


Sv: De flesta säger att Mate är av rasen German Shepherd. Men många tvivlar på det eftersom han är så långhårig. Dock så är det vad de flesta säger :)


MILEY FANET!!!<3<3<3<3  ([email protected]) om Från AMA's 2010:
asså den första sjöng hon falskt på :(): :(): :():

Sv: Oj, tycker du? Det tycker inte jag, jag tycker hon sjunger helt underbart vackert. Ljudet är ju kanske inte det bästa så det kanske är därför du tycker det, jag vet inte. Jag tycker iaf att det låter helt underbart. Dessutom ÄLSKAR jag låten, såååå fin!


Amanda om Lectia (Tish) Cyrus:

Woow vad sööt men asså hon e inte så lik Miley igentligen tkr inte ni det?? :)



Sv: Haha, ja, Tish ser ut som hon vorde 20 på bilderna :) Jag tycker inte att Miley och Tish är jättelika, men små likheter finns ju ändå hos dem. Men du har rätt, så värst lika är de faktiskt inte. ;)





XOXO S





Kommentarer
Postat av: Sandra & Amanda

SV: Jaaa, vi oxå!! Hon e bäst, vi älskar verkligen Wen I look at you!

2010-11-27 @ 01:37:40
URL: http://sweetpurple.blogg.se/
Postat av: MILEY FANET!!!<3<3<3<3

asså hon är ju inte så falsk i rösten men lite;)

2010-11-27 @ 14:44:34
Postat av: Julia

Jag tycker Tisch och Miley har samma leende! Och man ser att Det är mileys mamma! Fast hon ser väldigt ung ut...

2010-11-28 @ 12:49:50
URL: http://snyggtmedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0