Sanningen (?)



OBS! JAG VET INTE OM DET HÄR ÄR HELA SANNINGEN ELLER OM DET ÄNS FINNS NÅGOT MED DET HÄR SOM ÄR
SANT, MEN DETTA ÄR VAD EN KÄLLA SÄGER:

Ett bråk mellan Billy Ray och Tish Cyrus över Miley ledde till våld och slutligen orsakade parets skilsmässa...

Enligt källor försökte Billy Ray få Miley att svara honom, och när Tish inte brydde sig om vad Billy Ray sa och hon lät Miley gå ut, förlorade Billy Ray kontrollen och blev helt till sig.

The Insider förklarar:

"Billy skrek hemska saker till Tish, sedan började han sparka på dörren. Tish låste in sig i sitt sovrum för att undkomma Billy Rays vrede och han dunkade på dörren och skrek:...!" Kom ut hit och prata med mig, bitch! Du låter alla göra vad det vill när jag inte är här! Det måste sluta! "

Jag vet absolut inte om det här är sant, men om det nu skulle vara det så fïnns det ju en hel del outrädda frågor mellan Tish och Billy Ray.

Jag hoppas bara att Miley inser att även om bråket var över något hon gjorde, har detta absolut ingenting att göra med henne!

Usch, jag tycker att det är så synd att det blev såhär!


Ska försöka läsa på lite mer om det här kommande veckor!

XOXO Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0