My friend

 


Tjejen på bilden är världens underbaraste, vackraste, finaste, bästa vän. Hon finns alltid där när jag behöver henne som mest och fångar mig när jag faller, hon lyser upp min dag och ställer alltid upp för mig.
Jag älskar dig Rebecca Öberg, du betyder världen för mig.


Jag saknar Rebeccas inlägg på bloggen, det är så tomt utan dem. Bloggen är inte hälften så bra som när hon inte bloggar. Men jag har ändå en stark vilja som driver mig att göra det här, och jag vet ju att en dag så kommer Rebecca börja blogga igen. Jag har också haft perioder när jag inte har orkat eller haft tid. Det tar så oerhört mycket tid, men jag brinner för att göra det. Det blir roligare att blogga för varje dag nu, men ändå så saknar jag Rebeccas inlägg sjuuukt mkt!
Någon mer än jag som gör det?

XOXO Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0