Komentarsvar XD

Julia om Svar:
Jag tycker Tisch och Miley har samma leende! Och man ser att Det är mileys mamma! Fast hon ser väldigt ung ut...


Svar: Jaa, de kanske är lite lika då endå :) Jo, Tish har ju alltid sett ganska ung ut, men jag tycker att hon har börjat se äldre ut på sistone...


Anonym om Sym:
I en pets tidning stod det att Mate var en vit Schäfer o_O

( ) ( )
( ._. )
( uu )o

Svar: haha, vilken gullig kanin. Men men, jadu, jag vet som sagt inte helt säkert vad Mate är för ras, men enligt många amerikanska källor är han iaf en German Shepherd. Det är så svårt att vetá eftersom media ofta har fel. Men jag vet inte, du kanske har rätt :))



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0