Demi: Miley är den sötaste i världen!

Demi Lovato säger att Miley Cyrus är "den sötaste i världen".
Skådespelerskan säger att hon vänder sig till Miley när hon behöver råd eller tröst.
"Miley har stått i rampljuset längre än jag,så jag vänder mig till henne," säger Demi.
"Jag kan smsa henne om jag gråter och är stressad, och Miley svarar," Okej, så här ska du göra... ".
Hon är den sötaste i världen. "!!


Källa: ShowBiz Spy

Japp, det här är vad Demi säger om Miley! De verkar som att de här tjejerna har en väldigt stark relation till varandra!
Men bara för att man är goda vänner behöver man inte vara bästakompisar, eller??



XO XO Sara



Kommentarer
Postat av: huset anubis!amber

jag heter så i gsm:D!men ajaa ehm vad gullig hon e!!

2010-05-17 @ 15:36:00
Postat av: ida hyllenstrand

men Miley och demi är bästisar, och jag undrar när miley är född vet du det???

2010-05-17 @ 17:02:32
URL: http://alwayslovemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0