Svar på några av era kommentarer



frida om Miley på Lilla Aktuellt:
hejhej jag hittede din blogg i glitter tidningen :D jag måste bara säga att den e jätte bra ochså undrar jag hur gammal du är??:D:D
puss

Svar: Hej! Kul att du gillar bloggen! Vi som äger den här bloggen är jag - Sara och min kompis Rebecca. Vi är 14 år, alltså är vi 96:or.
Kram!
SmileyZyrus om Bilder från Dancing with the stars:
snygg blogg!


Svar: Tack för berömmet!!!
Kram

Emma om Cheerleadning:
Vilka jätte fina bilder du har på din blogg!

Svar: Tack så mycket!!
Kram

Emma om Miley tar upp en liten tjej på scen!! <3<3<3<3<3:
Jag får sådan lust att lära känna Miley mer och bli hennes kompis!!Hon verkar så snäll!!

Svar:  Ja eller hur! Jag skulle göra allt för att bara få träffa henne i en minut! Haha.
Kram!

XO XO Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0