Svaren på era kommentarer

Anna-IdaLoveFoki<3 om Mileys familj:
Jag ska se The Last Song på bio med min bästis på fredag! såå kul!
är 10 år.
Har nån av er sett den?
skulle nån av er vilja kolla min blogg och göra en kommentar?

Svar: Både jag och Rebecca har sett The Last Song två gånger! Den är en av de bästa filmerna jag har sett men den är grymt sorglig!
Visst kan vi kolla in din blogg!
Kram
ida hyllenstrand om Svar på din kommentarer:
Hej, jag är inne på den här bloggen nästan varje dag den är grym:D Har du nån mer blogg eller känner du nån som liksom har det, om du har en till så skulle jag besöka den derekt!


Svar: Tack för berömmet! *glad*.  Tyvärr så har vi inte någon annan blogg men kika gärna in på någon av sidorna som vi har länkat till!
Ha det bra!
Anonym om Bilder från dagen:
Åh. Er blogg är jätte bra jag hittade den genom tjej tidningen Glitter. Ni äger! Det är jätte bra alltihop.


Svar:  Vad kul att du har hittat hit genom tidningen och tack så mycket för berömmet! Kram



XO XO SARA

Kommentarer
Postat av: ida hyllenstrand

Vilka länkar är det???

Kan du skriva dom nu???

2010-05-20 @ 14:59:39
URL: http://alwayslovemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0