Svar till komentarer



Det är massa paparazzi som tar bilderna :) Ja, hon vet att hon blir fotad eftersom att de följer efter henne varje dag så fort hon går utanför sitt hus. Så är det för alla kändisar, en del av kändisvärlden, you know ;)




Japp, jag har sett den! Jag å min bästis Sara(som oxå ska blogga här) såg den, och vi ska se den igen i veckan! :D
Nej, va synd :( Vi har två ställen som tar 15 å 30 min att åka till där den går :D

Tack så jättemkt!
Jadå jag skulle kunna göra det. Men jag mejlar dej så får vi prata om hur du vill ha det :)

Jag tänkte lägga in lite mer allmän info om henne. Så håll utkik!!
Men jag kan säga redan nu att hon tyvärr inte har någon Sverigeresa inplanerad, ingen som har blivit officiell iaf :(







Kommentarer
Postat av: ida hyllenstrand

vad gör man mer på den här hemsidan???

2010-05-16 @ 16:42:04
URL: http://alwayslovemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0