Svar till kommentar



Vi ska skaffa en msn för den här bloggen, vill inte ge ut min "riktiga" :D

Jag vet att det står det i tidningar, men de har inte alltid rätt. En gång stod det att hennes mamma heter Trish, men hon kallas Tish och heter egentligen Leticia. Och en gång skrev de att hennes pappa heter Billie... Han hter Billy(Ray).
Men jag säger inte att Miley och Demi inte är kompisar men de är lixom inte värsta bästa kompisarna tror jag =D Hon är inte ens bästis me Emily Osment. De är kompisar. Miley har skrivit om det i hennes bok, Miles to go.



Kram
Rebecca och Sara<3<3

Kommentarer
Postat av: jenny

har miley en lillasyster mvh jenny

2010-05-17 @ 13:55:48
Postat av: Anonym

har miley en lillasyster mvh jenny

2010-05-17 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0