Svar på kommentar från Emma

 Kommentar från Emma:
Hej!:) Vill bara säga... I LOVE MILEY CYRUS!
Och att jag älskar er blogg. för att alla i min klass retar mig när
jag säger att jag gillar miley:(




Hej Emma! Tyvärr finns de dem som inte gillar Miley, och det är ju konstigt, haha.
De finns de som vill göra folk ledsna och nere och därför säger de dumma saker.
I Sverige är det inte lika många som gillar Miley som i tex. USA och därför kan det vara svårare att gilla Miley här i Sverige. Det har kostat mig mycket att jag ÄLSKAR MILEY och folk har fått mig att känna mig ledsen, men alla gillar olika saker och jag har en stor passion till denna underbara tjej! Jag står för det! Så Emma, bry dig inte om vad de andra säger, stå för det du ÄLSKAR! Kram på dig!


XO XO SARA
P.S. Tack för alla komentarer, ni är urgulliga!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar miley cyrus hon äger hälsningar jenny

2010-05-17 @ 14:00:03
Postat av: Anonym

jag älskar miley cyrus hon äger hälsningar jenny

2010-05-17 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0