Svar på din kommentar.

Anna-IdaLoveFoki<3 om Miley möter några av sina fans:
Hej, jag såg din blogg i Glitter. Jag älskar MIley av hela mitt hjärta. Men det mesta här vet jag redan om henne. Hon har varit min idol sen jag såg programmet "Hannah Montana" men det är mest riktiga MIley som är min idol. Fast Hannah är ju lika bra! mitt rum är fullt med Miley affischer.
Kan d kommentera min blogg?
skulle vaa snällt!




Hej! Vad roligt att du hittade till den här bloggen genom tidningen! Jag förstår att många av er vet mycket om Miley, men det är många som frågar om vi inte kan lägga in lite mera information om vissa saker! Vi kommer alltid att uppdatera bloggen med de absolut nyaste nyheterna men vi kommer även att skriva inlägg som ni har önskat! Om ni har tipps som skulle kunna göra bloggen ännu bättre får ni jättegärna höra av er!


XO XO Sara

Kommentarer
Postat av: ida hyllenstrand

Hej jag är inne på den här bloggen nästan varje dag den är grym:D Har du nån mer blogg eller känner du nån som liksom har det, om du har en till så skulle jag besöka den derekt!

2010-05-18 @ 19:17:02
URL: http://alwayslovemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0