Simon Cowell gillar Mileys låt Party in the USA

Simon Cowell är en av juryn i American Idol. Han blev intervjuad av Ryan Seacrest om att han ska sluta med American Idol.
Han berättade en historia om att han ville lämna showen.
Så här sa han:

"Jag minns faktiskt när vi var på ett plan en eftermiddag och jag visste att jag skulle sitta med sig i sex timmar. Och du lyssnar på Miley Cyrus. Så jag lyssnade på henne när du gjorde det. Du satt och sjöng högt och falskt på Mileys låt Party in the USA. Och så spelade du den fem gånger. Det var då jag tänkte att jag inte ville fortsätta me American Idol längre. Jag ville göra nåt som berörs Miley."

Ryan sa:
"Så det är Miley fel?"

Simon:
"Nej, det var ditt fel för att du sjöng Mileys låtar"
 

Haha, fett bra ju xD Men, vem gilar inte Miley?? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0